سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال، مؤمنِ دانایِ ژرف اندیشِ پارسایِ فروتنِ آزرمگینِ دانشورِ خوش خویِ میانه روِ با انصاف رادوست دارد . [امام علی علیه السلام]
فرش ماشینی خوب
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» کارخانه گلیم و فرش و تابلو فرش کاشان

گلیم فرش های درجه یک ماشینی که با مرغوب ترین نخ BCF تولید می شوند، کیفیت خوبی دارند و معمولا در سراسر ایران به شکل عمده خرید می شوند.

اگر بخواهیم گلیم های ماشینی را از لحاظ مشخصات فنی بررسی کنیم باید گفت این محصولات جزء کفپوش های ماشینی هستند که خاب ندارند و بافتشان تنها از تار و پود تشکیل شده است. دستگاه بافندگی گلیم به صورت 320 شانه و 350 شانه در تراکم 700 است و نوع نخ مورد استفاده از آن هم نوعی پلاستیک به نام پلی پروپیلن است که به نخ pp معروف می باشد.

گلیم ها معمولا به صورت 5 رنگ و 6 رنگ تولید می شوند و به خاطر وزن سبک و نوع الیافشان ارزان قیمت بوده و برای مشتریانی که دنبال کفپوش ارزان هستند این محصولات گزینه مناسبی هستند. گلیم متری کاشان یا همام گلیم رولی کناره که برای نمایشگاه های فروش فرش و گلیم بیشترین مصرف را دارند هم در این سایت توزیع می شود. گلیم متری در واقع هر دو مدل 6 رنگ و گلیم  رنگ را دارد.

گلیم متری کاشان

تبدیل عکس به تابلو فرش چهره در کاشان

بافت تابلو فرش سفارشی از روی عکس شخصی به صورت ماشینی هزینه کمی دارد اما کیفیت محصولات خوب بوده و برای هدیه به دوستان مناسب هستند.
تابلو فرش های سفارشی طرفداران زیادی دارند، این محصولات در حال حاضر به شکل هزار شانه و 1200 شانه تولید می شوند و مصرف بالایی در سراسر کشور دارند. با توجه به اینکه کیفیت تبدیل عکس به تابلو فرش در سال های اخیر افزایش یافته است، حجم اینگونه سفارشات نیز نسبت به گذشته بیشتر شده است. طراحان در طراحی سفارشات ماهرتر شده اند و کیفیت نخ و بافت دستگاه های بافندگی نیز افزایش یافته است.
عکس های شخصی مشتریان در حال حاضر به راحتی به تابلو فرش های زیبا و با کیفیت در سایز های مختلف مد نظرشان تبدیل شده و قیمت مناسب محصولات نیز موجب رضایت خریداران و استقبال بیشترشان از این محصولات شده است.
تبدیل عکس به تابلو فرش


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فرش زیبا ( شنبه 97/11/13 :: ساعت 6:52 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

فرش طرح 700 شانه دایره و سجاده ای
قیمت فرش سجاده ای و تابلو فرش ماشینی
کارخانه فرش سجاده ای کاشان و تابلو فرش ماشینی
قیمت فرش ماشینی 1200 شانه درب کارخانه
قیمت فرش 700 شانه کاشان گرد
[عناوین آرشیوشده]