سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای مردم! هرگاه دانستید، پس به آن عمل کنید؛ شاید که هدایت یابید . [امام علی علیه السلام]
فرش ماشینی خوب
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» بهترین هدیه برای تولد

حتما شما هم مثل من به جشن تولدهای زیادی تا حالا دعوت شدین و به احتمال خیلی زیاد هم سخت ترین کار برای شمام انتخاب یه هدیه تولد خوب بوده، من خودم شخصا از اینکه پول به کسی کادو بدم خیلی بدم میاد و در واقع به نظرم نشون دهنده اینه که نخواستی برای طرف وقت بذاری و با دادن یه پول خواستی کارتو راحتتر تر کنی، البته این موضوع در مورد دوستای خیلی صمیمی و آدمایی که خیلی برامون مهم هستن تو زندگی صادقه و اینو همه می دونیم که بقیه که ارتباط نزدیکی هم نداریم باهاشون همون پول هم اونارو خوشحال تر میکنه و هم کار ما رو راحتتر :))).

اما اگه خواستیم به دوستمون که خیلی ام برامون عزیزه یه هدیه تولد عالی بدیم به نظر من که خیلی هم برای این چیزا وقت گذاشتم و میذارم و تجربه خریدن کادوهای مختلف رو دارم، تابلو فرش چهره می تونه بهترین باشه، وقتی به کسی یه تابلو فرش از عکس خودش کادو میدی قیافه اش دیدنی میشه :)) از بس ذوق می کنه و قطعا انتظار همچین کادویی رو نداشته. از طرف دیگه هم میدونم که تابلو فرش چهره چیزیه که باید به دیوار نصب بشه و برا همین تا سالهای سال ازش استفاده می شه و هیچوقت خراب نمیشه و در واقع با صرف هزینه کم هم دوستتو خوشحال کردی و هم کادوت رو تو تاریخ زندگیش ثبت کردی :)) البته اینم بگم که از هرجایی تابلو فرش چهره نخرین و برای تبدیل عکس به تابلو فرش سراغ سایتی برین که تو این کار بهترین باشه و واقعا یه جنس خوب بتون بده و در واقع متخصص باشه، من سایتی رو که به کارش مطمئن هستم رو تو همین مطلب لینک دادم که میتونین برین وارد سایتش بشین و نمونهها رو کامل ببینین که چقد خوشکل و خواستنی هستن.

تابلو فرش چاپی

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فرش زیبا ( چهارشنبه 97/5/24 :: ساعت 6:20 عصر )
»» تبدیل عکس به بهترین تابلو فرش ماشینی

دوست داشتن رو همه ما حتی شده به طور مقطعی تو زندگیمون تجربه کردیم. اینکه از ته دل بخوای یک نفر رو خوشحال کنی یا اینکه همیشه بخوای کنار یه نفر باشی و از بودن کنارش لذت ببری تجربه ایه که همه ما داشتیم و همیشه از به یاد اوردنشم حتی لذت بردیم. چه کادوهایی که برای کسایی که دوستشون داریم نگرفتیم و چه روزا و شبایی که از فکر کردن به اون خاطرات شیرین لذت نبردیم.

همین الان هم مثل گذشته و حتی مثل آینده هستن اطرافمون آدمایی که برامون مهم هستن و حاضریم براشون جون بدیم، دوست داریم هر طور شده به هر شکلی خوشحالشون کنیم، گرفتن کادوی تولد، یه شام حسابی کنار هم خوردن و کلی کارای دیگه که میتونه به ما انرژی مثبت بده و خاطرات خوبی برامون رقم زده. من کارم فرش و تابلو فرش هست و به خاطر همین آدمای زیادی هستن که برای خوشحال کردنشون سراغ ما میان و می خوان عکس عشقشون رو به یک تابلو فرش چهره زیبا تبدیل کنیم. تبدیل عکس به تابلو فرش چهره به نظرم می تونه یه هیده عالی باشه، چون با توجه به تجربه ای که دارم و این هدیه رو برای افراد زیادی آماده کردیم دیدم که کسی که این هدیه رو میگیره چقد خوشحال میشه و تا سال ها از گرفتن این هدیه لذت می برده. مشتریایی بودن که چندین و چند بار از ما تابلو فرش چهره گرفتن و به خاطر اینکه کسایی که دوستشون دارن رو شاد کنن این هدیه زیبا رو چندین و چند بار بهشون هدیه دادن.

آره برای خودمم جالبه که این هدیه چقدر میتونه برای کسی که اونو کادو میگیره جذاب باشه که باعث شده مشتریا پشت هم سفارش بدن و از دادن همچین هدیه ای لذت ببرن و کلی هم از ما تشکر کردن و خستگی مون در رفته. من خودم به چند تا از دوستام تابلو فرش چهره هدیه دادم که در واقع یه نوع تابلو فرش چاپی بود که عکسشو رو روی فرش با دستگاه چاپ مستقیم چاپ زدیم و فوق العاده هم زیبا شد تابلو فرشا. سایتی که نمونه تابلو فرش ماشینی چهره زیادی رو تا حالا تولید کرده و واقعا کیفیت محصولاتش معرکه هست رو من تو همین متن لینک دادم تا شما هم ببینین و لذت ببرین و اگه خواستین شمام سفارش بدین.

تبدیل عکس به تابلو فرش



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فرش زیبا ( چهارشنبه 97/5/24 :: ساعت 6:7 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

فرش طرح 700 شانه دایره و سجاده ای
قیمت فرش سجاده ای و تابلو فرش ماشینی
کارخانه فرش سجاده ای کاشان و تابلو فرش ماشینی
قیمت فرش ماشینی 1200 شانه درب کارخانه
قیمت فرش 700 شانه کاشان گرد
[عناوین آرشیوشده]