سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود رأیی ات تو را می لغزاند و در مهلکه ها سرنگون می سازد . [امام علی علیه السلام]
فرش ماشینی خوب
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» قیمت فرش 700 شانه کاشان گرد

فرش های گرد 700 شانه کاشان که در طرح های کلاسیک جدید طراحی و تولید شده اند برای خرید اینترنتی در این مجموعه نمایش داده می شوند.
افراد زیادی در کاشان وجود دارند که در زمینه طراحی فعالیت می کنن، اما آنچه در این زمینه اهمیت دارد، خلاقیت و تجربه است که اگر این دو ویژگی در کنار یکدیگر قرار بگیرند، طراحی های زیبا ایجاد شده و محصولات متفاوتی بازار فرش را متحول خواهند نمود.
طراحی فرش یکی از تخصص های اصلی مجموعه پرسان پارس می باشد و افرادی که محصولات خاص می خواهند برای طراحی به چنین مجموعه ای نیازمند هستند تا متناسب با آنچه می خواهند، طراحی و تولید فرش انجام شود. از ویژگی های برجسته این مجموعه انجام تمامی مراحل از طراحی، بافت گرفته تا تکمیل و ارسال فرش به اقصی نقاط کشور می باشد.

طراحی و تولید فرش ماشینی گرد و بیضی
فرش های گرد جزء محصولات سفارشی هستند که بعلت تنوع کم این محصولات در کارخانه ها بسیاری از افراد تمایل دارند، طرحی را آورده و آن را تبدیل به فرش دایره ای نمایند. در مجموعه پرسان پارس تعداد فرش های گرد طراحی شده زیاد است، اما اگر باز هم خریداری بخواهد طرحی خاص را سفارش دهد؛ این امکان وجود دارد و در سایز دلخواه مشتریان بافت این سفارشات انجام می شود. اکثر مدل های فرش گرد به صورت فرش 700 شانه کاشان بافت می شوند و تراکمشان هم 2550 می باشد.

فرش گرد

تصاویر فرش 700 شانه تراکم 2550

تصاویر فرش 700 شانه تراکم 2550 که به تازگی وارد عرصه تولید شده و در شهر های بزرگ پخش می شوند در این سایت برای خریداران به نمایش گذاشته شده است.
فرش های با دوام و مرغوب 700 شانه سال هاست که در بازر فرش داخل و خارج کشور به فروش می رسند و هر سال طرح های جدیدتر و زیباتر جای تولیدات قبلی را گرفته و به پویایی رو رونق بازار این محصول کمک می کنند. به مرور زمان طرح ها شکل امروزی و جدید به خود گرفته و ترکیب رنگ ها تغییر کرده و با سبک دکوراسیون مدرن منازل ایرانی تطبیق پیدا کرده اند.
دوام و زیبایی که در فرش های هفتصد شانه کارخانه فرش کاشان وجود دارد، موجب شده تا همواره مشتریان زیادی داشته باشند و به علت قیمت مناسبی که دارند، در شهر های بزرگ و شهرستان های مختلف کشور به یک نسبت خرید شوند. گالری طرح های کامل تولیدات جدید را در گالری می توانید مشاهده کنید.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فرش زیبا ( شنبه 98/1/31 :: ساعت 6:6 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

فرش طرح 700 شانه دایره و سجاده ای
قیمت فرش سجاده ای و تابلو فرش ماشینی
کارخانه فرش سجاده ای کاشان و تابلو فرش ماشینی
قیمت فرش ماشینی 1200 شانه درب کارخانه
قیمت فرش 700 شانه کاشان گرد
[عناوین آرشیوشده]